همایش پیاده‌روی خانواده ورزش در کرمانشاه برگزار می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

مجتبی جوهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: این همایش با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام و ایجاد شور و نشاط در میان مردم به‌ویژه جوانان برگزار می‌شود.

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تأکید بر نقش تأثیرگذار ورزش در کاهش بزهکاری و جرائم در جامعه افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات و جشنواره‌های ورزشی از سوی هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی استان برگزار می‌شود.

وی کسب افتخارات مدال آوران استان کرمانشاه در رقابت‌های اینچوئن را مایه سربلندی استان توصیف و بیان کرد: این استان همواره پرورش دهنده قهرمانان و ورزشکاران موفق بوده و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

جوهری با اشاره به همایش پیاده‌روی خانواده ورزش در استان کرمانشاه افزود: این همایش ساعت 8 صبح روز جمعه 25 مهر ماه از محل میدان کوهنورد طاقبستان به سمت مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان ورزش و مدیران اجرایی استان و نیز اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان کرمانشاه عملکرد هیئت‌های ورزشی استان کرمانشاه را بسیار مطلوب و قابل قبول ارزیابی و خاطرنشان کرد: جذب جوانان و ترغیب آن‌ها به سمت فعالیت‌های ورزشی اقدام بسیار مثبتی تلقی می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com